دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

پیک نیک

سلام دوست جونا 

خوبین؟ 

خوش میگذره؟ 

جای همتون خالی دیروز با دایی اینا و خاله اینا و مادرجونمو خودمون رفتیم پارک جنگلی چیتگر.....کلی خوش گذشت 

یه جای دنج و خلوت که هم سایه بود و هم کنار آب نشسته بودیم.... حدود ۲ساعت بعد ۲تا ماشین اومدن اونجایی که ما بودیمو یه ذره بالاتر نشستن و یه ربع بعد ۲تا ماشین دیگه اومدن و پایین تر از ما نشستن....   

 کلی تخمه و پف فیل و چایی و نهایتا نهارخوردیمو و اینا 

 بعد از ظهر هم آش گوجه که مامی جونم درست کرده بودو خوردیمو غروب تر برگشتیم خونه هامون. 

خلاصه خیلی روز خوبی بود......من عاشق جمع و شلوغ پلوغی ام.....گاهی دلم میخواد تنها باشم...اما دورهم بودنو خیلی دوست دارم 

وقتی اومدیم خونه مامانم که خیلی خسته بود زودتر از هممون خوابید...منم رفتم آشپزخونه و ظرفا رو شستمو یه ذره جموجور کردمو بعدش آبجیمم اومدو کامل جمع و جور کرد.   

پی نوشت۱: عزیز و آقاجون دوشنبه رفتن شمال

 پی نوشت۲:چهارشنبه با خونواده رفتیم پارک لاله و کلی چیز میز خریدیم(دست بند و انگشترو اینجور چیزا و یه سری ریزه و خورده های دیگه) 

من یه سرویس سه تیکه نقره خیلی خوشگلم خریدمHappy Dance...با سنگ یشم روش تزیین شده....

شامم فست فود زدیم به بدن و اومدیم خونه... 

جاتون خالی ...شب خوبی بود

پی نوشت۳:من ۵شنبه رفتم یونی(گیج خواب بودم) و جالب اینکه هر۳تا کلاسمم تشکیل شد.... مشهدی هم دیدم...کمی باهم حرفیدیم...  

 

همینا دیگه...

دوستون دارم...  تا بعد......بای بای

نظرات 2 + ارسال نظر
milad شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:15 http://milad-love.blogsky.com

salam .
saite gashangi dari .
age khasti ba ham tabadole link konim behem ye sari bezan to gesmate nazarat behem bego .
bye .

سلام
مرسی
بهت سر میزنم

مدی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:24 http://madikhanoom.blogsky.com

خاطره ی خوشمزه ای بود...همیشه به خوشی ایشا الله..حرفای مشهدی رو کامل مینوشتی تا با بچه ها کلا به یه نتایجی برسیم :-)) تو هم که همش برو خرید...مبارکت باشه

مرسی جیگرمممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد