دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

میام حتما...

سلام دوستای گلم

خوبین؟

شرمنده...من واقعا الان وقت ندارم بهتون سر بزنم و واقعا شرمنده روی ماهتون هستم.

ایشالا به زودیه زود میام تک تکتون رو میخونم

فقط همین قدر بگم که امتحانام خیلی سخته و من دوباره مث چی افسوس روزای گذشته رو میخورم و تو سر خودم و درسام میزنم و میخونم...بالاخره امروز بهترین امتحانم رو دادم....هم من هم مدی...تا از جلسه اومدیم بیرون مدی گفت بالاخره از یه امتحان راضی اومدیم بیرون .


محتاج دعاتون هم هستمممم....

ایشالا شاد و موفق باشید....

تا چند روز دیگه بای بای....

کیک

این کیک رو امروز خواهر جونم درست کرده....

گذاشتم که  حالشو ببرین








سایز این عکس پایینیه نمیدونم چرا مث بالاییه نمیشه



شب امتحانی

سلام به دانشجویان گل که مث من شب امتحانی هستن

برو بچز کیا دارن درس میخونن؟سریع لو بدن خودشونو

من نمیدونم این فرجه ها رو واسه چی میذارن آخه؟

ما که(مجاز از ما همون من میباشد)اگه 60روزم بهم وقت بدن دقیقا شب امتحان جزوه رو میخونماونم با چه وضعیبه عالمو آدم بد و بیراه میگمتازه کلی استاده رو ف*ح*ش میدم که آخه این چه جزوه ایه که دادهآخرشم به این نتیجه میرسم که تقصیر خودمه وتصمیم میگیرم  از ترمه دیگه حتما از همون روز اول درسمو بخونم تا نمونه واسه شب امتحاناما با شروع ترم روز از نو روزی از نو

تازشم 7ترمه با این وضعیت گذروندم دیگه خیلی ضایع ست که این یه ترمه باقی مونده رو درست حسابی درس بخونمافت داره




پی نوشت:

از همه دوستای گلم که واسه مطلب *سالی چیکار کنه* راهنماییم کردن و تنهام نزاشتن ممنونمwarningTM.CoM| گروه اینترنتی وارنینگواقعا خدا رو شکر میکنم بخاطر داشتن دوستای خوب و گلی مث شما

فعلا همه چیو گذاشتم واسه بعد امتحاناKitty 4تا فکرم آزادتر  باشه

بازم ازتون کمال تشکر رو دارم



تابعد بای بای

آپ بارونه :دی

من چم شده آیا؟

چرا انقدر آپ مینمایم آیا؟

هی حرفم میاد و میخوام یه چیزی بیام بگم

جنبه نوشتن ندارم دیگه...تا نمینویسم که نمینویسماما وقتی شروع به نوشتن میکنم هی میخوام بنویسم


خدا بخیر بگذرونه


این بیدل جان هم مث بچه های خوب تند تند میاد نظر میده مرسی بیدل جون...خدا مامانتم رحمت کنه....

خدایا خودت کمک کن که خطا نریم...

یه چی میخوام بگم که یه ذره سبک شم

بابا واقعا تو م م ل ک ت چه خبر شده؟

این همه دروغ شنیدیم دم نزدیم...نمیخوان از کاراشون دست بردارن؟

تا کی میخوان مردم رو گول بزنن؟

بابا بسه دیگه...به قول یه راننده تاکسی که مدی میدونه کیو میگم..مردم دیگه خسته شدن....

هر انسانی ممکنه خطا کنه ...ماها که معصوم نیستیم...اونایی هم که مثلا سران مملکتن هم معصوم نیست...پس همه حرفا و کاراشونم درست نیست...یا حداقل اونا هم خطا و اشتباه میکنن..

به نظرم ت ظ ا ه ر ا ت اخیری که شد ...بیشتر به عشق امام حسین بوده ...نه بخاطر بعضیا...



من که خودم به شخصه طرفدار س ب ز بودم...روزی هم که فهمیدم رای نیاورد کلی ناراحت شدم و حتی گریه کردم...اما خوب الان بحث س ب ز یا غیر س ب ز نیست...بحث فراتر ازین حرفاست...

والا آدم گاهی میمونه که چی درسته و چی غلته...مث الانا...واقعا کی راست میگه کی دروغ؟


خدایا خودت کمکمون کن خطا نریم....