دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

خداحافظ..............

این وبلاگ ازین پس تعطیل اعلام میشود......

خیلی سخته آدم از خودی ضربه بخوره....میسپرم به خودت که از دل همه با خبری.....

اتمام حجت

به نظرتون

خونه یعنی چی؟

به نظر من خونه یعنی محل آرامش...یعنی جایی که واقعا خودتی...یعنی در کنار تک تک اعضای خونواده ات احساس شادی و رضایت داری....یعنی دلت نمیخواد نزدیک ترین کساتو برنجونی...

این مفهوم یه خونه حقیقیه...

وبلاگم حکم خونه ی مجازی م رو داره...

یعنی جایی که با نوشتن توش احساس آرامش میکنم...یعنی جایی که  روزامو مینویسم تا واسم بمونه....اینجا خودمم...نه شعار میدم نه ازینجا واسه تیکه انداختن به کسی استفاده میکنم...یعنی در کنار شما دوستای گلم شادم...یعنی دلم نمیخواد کسی از اعضای لیستمو برنجونم...(و البته هیچ کسی رو)



حالا یکی اومده از تک تک جمله های مربوط به آشنایی۲ سو ء تعبیر کرده و واسه خودش ناراحت شده و هرچی از دهان مبارکش خارج شده  نثار من کرده...

خیلی نظر بچه گونه ای بود....دلیلی نداره قسم بخورم که با تو نبودم تا باور کنی...شک و تردیدتم خودت باید برطرف کنی...اینجا وبلاگ منه ...دوست دارم توش راحت حرفامو بنویسم ...نه اینکه مواظب باشم فلان حرفو نزنم که یه وقت یکی مثه تو ازش بد برداشت نکنه...هرکسی اختیار داره هرجور دوست داره فکر کنه...نمیشه فکر همه رو مثه هم کرد...اینکه بر علیه خودت مطلبمو برداشت کنی مربوط به خودته...من مسئول طرز تفکرت نیستم...بعد اینهمه مدت همتون یهو عوض شدین...چرا؟واقعا تو دیگه چرا قاطی اونا شدی؟هر چند...دیگه مهم نیست برام...

من با تو نبودم...بازم هرجور مایلی...از نظرت شکه شدم.......به جرات میگم که اشتباه برداشت کردی.




آشنایی ۲

سلام خوشملا...

اومدم با ادامه ی ماجرا...

ادامه مطلب ...

مبارکه :*

          اولین ماهگرد نامزدیمون مبارک عشق من




ادامه مطلب ...