دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

آخرین روزا

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه و آخرین روزای سال رو به خوبی سپری کنین

این یه هفته اینترنتم قطع بود واسه همین نتونستم آپ کنم

خواهرم از اصفهان اومد و یه انگشتر خیلی خوشگل واسم سوغاتی آورد ...واسه بقیه هم کلی چیز میز آورد...(دستت درد نکنه آبجی جونم....جیب بابا هم درد نکنه...)

جمعه ش هم خالم اینا رفتن ...

و ما از همون جمعه شروع به خونه تکونی کردیم تا همین جمعه(دیروز)و بسیار خسته شدیم....

یه اتفاق خیلی خاص هم افتاد که ایشالا بعد عید بهتون میگم...

خدمت همگی عارضم که:::::::

اگه من میرم عروسی یا اگه میام آپ میکنم یا اگه میگم میخندم دلیل بر این نیست که از وضعیت دوستم(مدی که همه میشناسین)بی خبر باشم...اینو تو جواب نظر یکی از دوستان گفتم

مدی شرایط سختی داره ...و بزرگترین مساله ناامیدیشه....بهش هم میگم...هم به خودش هم خوابالو....که امیدشونو از دست ندن...البته نمیشه زیادم انتظار داشت چون شاید هر کس دیگه جاشون بود داغون تر میشد...

مخلص کلام اینکه مدی و خوابالو مال همن...اینو به جفتشونم گفتم...واسه بار ۱۰هزارمم میگم که اون بنده خدا زشت نیست....دلیل کارای خونواده ی مدی رو نمیدونم...اما اینو میدونم که ایشالا راضی میشن....پس خواهشا نه گریه کنین(اینم تو نظرام بود)نه غصه سر تا پای وجودتونو بگیره....فقط بیشتر دعاش کنین...همین....دعا کنین آرامش به خونشون برگرده...دعا کنین مدی  امیدشو از دست نده...و دعا کنین سربازی خوابالو جور شه....

الان وقت ندارم چون فردا ساعت ۵صبح باید بیدار شم آخه ۸صبح کلاس دارم....اما بهتون قول میدم پس فردا به همتون سر بزنم....شرمنده گل روی همتون هم هستم

دوستون دارم....خوب و خوش و سلامت باشین....

خدانگهدار تا آپ بعد

نظرات 6 + ارسال نظر
سری یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 20:36

سلام سالی جونم اونموقع که برگشتم اینترنت همونطور که میدونی قطع بود و نشد که بگم وقتی تو هم نیستی خونه همینجوری میشه و دل همه تنگ.ولی شاید چون من اصولا شیطونترم و سر و صدام زیاده نبودنم محسوس تره اما دلیل نمیشه که فک کنی ما دلمون برات تنگ نمیشه.بوووووووسسسسسسس

قربون آجی گلم برم

مریم سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 http://raz-e-man.blogfa.com

خوش به حالت که سوغاتی دار شدی
ایشالا که مشکل مدی هرچه زودتر حل میشه

قربونت
مرسی گلم

اسامه یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:03

اسامه یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:09

مامان رهام جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 17:59

سال نوت مبارک انرژی جوووووووووووون

حسن پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:11 http://eshgham.blogsky.com

وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد