دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

سوالای من

حکمت خدا  نشون دادنیه؟میشه دیدش؟

چرا ماها نمیتونیم درکش کنیم؟مگه زندگیه ما نیست؟

من خدامو دوست دارم...عاشقانه هم میپرستمش...اما آخه این همه ناراحتیا واسه چیه؟


عاشقا حکمشون نرسیدنه

عالما حکمشون مردنه

اولیا هم که تو زمان ما نیستند...امام عصر رو هم که نمیتونیم ببینیم از بس بار گناهمون زیاده...قربون خدا برم...یه پیامبرم ازمون دریغ کرده...آخه ما درد این دل و به کی بگیم..میدونم خودش همیشه حاضرو ناظره..میدونم میشه بی واسطه باهاش حرف زد...

اما آخه این چه دنیاییه...زمان پیامبرم این همه ناراحتی بود؟


نظرات 4 + ارسال نظر
بیدل سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:23 http://sonnat.blogsky.com

چت شده سالی؟ چرا این همه گله و شکایت میکنی؟ پس فکر کردی دنیا همیشه همونجوری باید باشه که ما میخوایم؟ زندگی همیشه پستی و بلندی داره. زمان پیامبر شاید خیلی بیشتر از الان ناراحتی بوده. هر زمانی خصوصیات مخصوص به خودشو داره. ولی:
چرخ گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت ... دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور.
پس تو هم غم مخور.

نگار سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 http://www.mano0aramisam.blogsky.com

سلام گلم.
چی شده عزیزم؟چرا ناراحنی؟

من هنوز این پسستت و کامل نخوندم الان عصابم قاطی خوب شدم میام.و میخونم.
فقط خواستم بگن ادرس وبلاگم عوض کردم به دلایلی.
اگه خواستی با این آدرس جدید لینکم کن.
www.mano0aramisam.blogsky.com
در ضمن این کامنتمم نذارش تو نظراتت .
منتظرت میمونم تا به وبلاگمم بیای.

مدی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 http://madikhanoom.blogsky.com

به همین خدایی که دم از خوبیش میزنی بگو دمش گرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:57

خواهش میکنم تو دیگه نصیحت نکن
میدونی که الان یاسین تو گوش خر خوندنه
پس ملا بازی در نیارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد