دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

خدایا خودت کمک کن که خطا نریم...

یه چی میخوام بگم که یه ذره سبک شم

بابا واقعا تو م م ل ک ت چه خبر شده؟

این همه دروغ شنیدیم دم نزدیم...نمیخوان از کاراشون دست بردارن؟

تا کی میخوان مردم رو گول بزنن؟

بابا بسه دیگه...به قول یه راننده تاکسی که مدی میدونه کیو میگم..مردم دیگه خسته شدن....

هر انسانی ممکنه خطا کنه ...ماها که معصوم نیستیم...اونایی هم که مثلا سران مملکتن هم معصوم نیست...پس همه حرفا و کاراشونم درست نیست...یا حداقل اونا هم خطا و اشتباه میکنن..

به نظرم ت ظ ا ه ر ا ت اخیری که شد ...بیشتر به عشق امام حسین بوده ...نه بخاطر بعضیا...



من که خودم به شخصه طرفدار س ب ز بودم...روزی هم که فهمیدم رای نیاورد کلی ناراحت شدم و حتی گریه کردم...اما خوب الان بحث س ب ز یا غیر س ب ز نیست...بحث فراتر ازین حرفاست...

والا آدم گاهی میمونه که چی درسته و چی غلته...مث الانا...واقعا کی راست میگه کی دروغ؟


خدایا خودت کمکمون کن خطا نریم....

نظرات 7 + ارسال نظر
بیدل شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:20 http://sonnat.blogsky.com

فقط بدون که عشق قدرت اینا رو کور کرده و برای حفظ اون به هر چیزی متوسل میشن. کما اینکه دارن میکنن. هی دروغ میگن ولی فقط در عرض یه دقیقه دروغشون برملا میشه. خدا رحمت کنه مادرمو که همیشه بهمون میگفت: دروغ، کار اینجا تا دم در هم نمیکنه. یعنی به در نرسیده معلوم میشه که دروغ گفتی. حالا وضعیت ایناست. بازم اول

بیدل:))))))))))))))باید بهت جاییزه بدم :دی
آره دقیقا...منم موافقم...

جودی آبوت شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:42 http://www.sudi-s.blogsky.com

خدایا خودت کمکمون کن

:))))

ریحان یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 13:30 http://reyhan-mehdi.blogsky.com

به به سال جوون کجا بودی بابا دلم تنگید واست
منم باهات موافقم همه بخاطر امام حسین رفتن خدایی اونام کار بدی کردن روز عاشورا اونجوری کردن با این کارشون مخالف بودم
حلا بماند روز تظاهرات ۶۰٪ به زور رفته بودن
راستی تو مدی چرا زدین تو خط سیاست
واسه مدی که رفت زندان میخوام کمپوت گیلاس ببرم واسه تو چی دوس داری بیارم

همینجا ها بودیم گلم :دی
واس من آناناس بیار...
اینا سیاست نی گلم...زندگیه روز مره است
راستی وبلاگت وا نمیشه ریحان...چرا؟

ریحان یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 13:32 http://reyhan-mehdi.blogsky.com

سلام .چطوری ؟
خوب خدارو شکر که خوبی گلم
ببین من یه فکری به سرم زده .الان ما هممون در حال دوره کردن درسامون واسه امتحانیم .
ما که داریم میخونیم چه بهتر اینکه در حین خوندن هرکدوممون مطالبی که فکر میکنیم جالبه و به اصطلاح اطلاعات عمومیه رشتمونر و یاداشت کنیم اخرش هممون این اطلاعات و به صورت جمعی تو یه وبلاگ بزاریم
که باعث میشه اطلاعات عمومیمون تو رشته های مختلف بالا بره و هم یه کار مفید انجام دادیم و در سطح گستردش میشه فرهنگ سازی .
خودم یه دفترچه گذاشتم کنارم هرجا مطلب جالبی میبینم یاداشت میکنم باور کن اصلا هم وقتگیر نیست
اون وبلاگم با توافق اونایی که با این کار موافقن و مطلب میارن واسش یه اسمی انتخاب میکنیم و usero password و هم در اختیاربچه های گروهمون قرار میدیم که هرکی خودش مطلبش و بزاره با موضوع بندی .
***البته راه اندازی وبلاگ بمونه واسه بعد امتحانا و تو تعطیلیا ***
نکته: تایپ مطلب هر کس به عهده ی خودش .
خوب نظر تو چیه ؟ اگه قبول کردی باید قول بدی پشت گوش نندازیااااا
اگرم قبول نکردی ممنون میشم دلیلش و بگی .
بیا از همین الان شروع کنیم به کارهای گروهی با فایده .
کی میدونه شاید شروع خوبی باشه واسه شروع کارای بزرگتر
منتظرمااااااااااااااااااااااا

سلام گلم...
فکرت خیلی جالبه اما من الان واقعا همه دکرو فکرم درسمه بعدشم جریانایی که الانا واسم بوجود اومده......
باشه واسه بعد امتحانا

هانیه یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:40 http://roozi.blogsky.com/

یکی‌ بعده جنگ بدر میاد به امام علی‌ میگه :"من نفهمیدم کی‌ خوب کی‌ بد؟ اونطرف همسر پیامبر این طرف دامادش،من حرف کی‌ رو قبول کنم؟"
امام میگن: ب این نگاه نکن که کی‌ چی‌کار میکنه .حق رو بشناس و برو دنبال اون
حالام اگه ما خودمون با عقل و دلنوم حق رو تشخیص بدیم میفهمیم صراط مستقیم کدومه سالی جونم

هانیه جون کار خیلی سختیه
به قول آبجیم که میگه دوره آخرالزمون آدم مرز بین حق و باطل رو نمیتونه خوب بشناسه....

شهاب یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 22:26 http://www.doranejavani.blogsky.com

سلام

خوب اول بگم که حرف های خوبی زدی و به جا

بعضی از مردم خسته شدن و داد و بیداد میکنن

بعضی ها هم خسته شدن ولی مثل این ترسوها صداشون در نمیاد

بعضی ها هم خوشحال شدن که سبزی ها برنده نشدن و الان دارن

سبزی ها رو میکشن ...

خوب حالا من جزو اون دسته دوم هستم ... خسته هستم ولی ترسو

هستم ... ( قافیه رو داشتی .. هستم )

حالا به نظر تو حل مشکل چیه ؟

سلام شهاب جون :)))
چه عجب چشمون به جمالتون روشن شد :دی
حل مشکل کشتن اون بالایی هاست....هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:)))))))))))))))))))))))))

OMID یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:22 http://www.pikaso.pardisblog.com

تو هم سبزی پس پرچمت بالاست ولی این تظاهرات مردم برای خودشون میکنن نه برای امام حسین نه برای غربی ها
برای تمدن ایران که داره از بین میره
تمدن ایران از ریشه به ریش رفت جیب خیلی ها پر شد از پول نفت

اینم حرفیه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد