دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

معذرت...

سلام

سلام مامان گلم

مامانی بابت این چندوقت ازت معذرت میخوام

ببخشید که انقد اذیتتون کردم....نمیدونم چرا اینجوری شدم....دارم تلاش میکنم تا به حرفات عمل کنمKitty 4

تو ام برام دعا کن...همونطور که همیشه دعا میکنی....

مامان...بابا...سری جون و دانی جونم....از همتون معذرت میخوام...و از همتون ممنونم...

خداجونم شکرت بخاطر همه چیwarningTM.CoM| گروه اینترنتی وارنینگ



پی نوشت مخصوص:

مدی جونم...ازت ممنونم بخاطر حرفات...توهم تلنگر خیلی خوبی بودی برام...منو ببخش بخاطر عبوس بودنم تو این چند وقت...امیدوارم بشم همون سالی ای که همیشه میخندیدتصاویر زیبا سازی وبلاگ           Www.Bahar-20.Com       خدمات وبلاگ نویسان جوان



دوستای گل وبلاگی از شما ها هم معذرت میخوام....


خداجونم بازم ممنونم و شکرت بابت خونواده و دوستان و زندگیه نازی که بهم دادی....


نظرات 4 + ارسال نظر
مدی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:05 http://madikhanoom.blogsky.com

ایول تحول
مچکرم که به حرف مامانی و من گوش دادی
بچه ها سالی قول داده شاد باشه
اگه به قولش عمل نکرد میام همین جا لوش میدم

:دی
خواهش میشه(تشویققققققق)
همه تشویق کنن....بیکار نباشین :))))
منم مچکرم :دی

بیدل یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:12 http://sonnat.blogsky.com

سلام. خوشحالم که میگی بهتری. در حقیقت این راه زندگی همینطوریه. همواری و ناهمواری داری. حالا منو باش که دارم به کی نصیحت میکنم. یکی نیست به خودم بگه خودت چه مرگته پس؟

سلام...آره خداروشکر
حالا چه مرگته پس :دی

مریم یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 20:40 http://raz-e-man.blogfa.com/

دخمل خانومی هروقت دلت گرفت پا شو یه سر بیا بلاگه من
اونوقت حالت بهتر میشه (داشتی اعتماد به نفسم رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ )
شاد باش و بی خیاله این غم و غصه ای کوفتی (اوه اوه...چه جوگیر)

چشم مریم خانومی :))))))))

فرناز یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 21:34 http://www.partopalaname.persianblog.ir

سلام گلم
خوشحالم که بهتری
خودت که میدونی حال من چقدر بد بود.....ولی همش یواش یواش میگذره و آدم عادت میکنه
امیدوارم شاد شاد بشی و همیشه هم شاد بمونی
bbbbbbboooooooooooooooosssssssssssssss

سلام فرنازی...
مرسی جیگر
آره عزیزم...همینطوره ...
بووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد