دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

اینم میگذره...

سلام عزیزای دلم. 

دوستای گل مجازیه من چطورن؟خوش میگذره رفقا؟

حال و احوالتون چطوره ؟

منم خوبم...مرسی.......شکر خدا...  

راستش دوست جونا چند وقته حال و هوام یه جوریه 

یه زمان خیلی طولانی میخوام واسه کارام....جدا از این ساعت هایی که میگذره  

حس میکنم خیلی از از زندگیم دور افتادم...میخوام خودمو بهش برسونم 

خیلی کارای عقب افتاده دارم....نمیدونم چطوری بهشون سروسامان بدم...حتی گاهی با فکر کردن بهش خسته میشم...انقد که جور واجورن 

دلم میخواد زمان به عقب بر میگشت تا بهتر برنامه ریزی میکردم یا کلا یه سری کارا و رفتارا رو تغییر میدادم

چرا اینجوری میشه؟همیشه تو گذشته ایمگاهی انقد تو خودمون غرق میشیم که فردا رو هم از دست میدیم... نمیخوام انرژی منفی بدم

خیلی فکرا و کارا تو ذهنمهبهم نخندینا 

اما چند وقته کمد لباسام و جای کتابام کلا قاطی پاطی شدن...اصلا شلخته شدم

کلا  دلم میخواد ۶۰تا هندونه رو باهم بردارمهم میخوام برم سرکار هم واسه ارشد بخونم هم هر روز یونی کلاس دارم تو ساعتای مختلف  هم نمیخوام از خوابم بزنم هم میخوام تو کارای خونه کلی کمک کنم هم میخوام هر دقیقه بیام اینجا و آپ کنم   هم میخوام با دوستام یا خونواده همش گردش و تفریح برم هم دلم واسه فک و فامیل تنگیده  هم میخوام  به کارایی که عقب میافتن برسم تازه درسای این ترم وامتحانای میان ترم بماند تازه کلی هم ایمیل نخونده دارم

  

فکر کنم دارم مسیرمو اشتباه میرم...حس میکنم تعادل زندگیم بهم خوردهTornadoواسه همین به کارام نمیرسم 

اما من میتونم از پسشون در بیام ....حتما میتونم

هم خدا Heart Smileاون بالاست که میگه از تو حرکت ....

هم خودم میخوام با  اراده ی آهنین شروع کنم  

شما هم دعا کنین...مگه یه سالی خانوم بیشتر دارین؟ 

 

راستی::::::::::: 

چند تا نکته از این روزا:::::::::::::   

*یکشنبه به کمک مدی با شیما حسابی حرفیدیم و بسیاری از مشکلات و سوء تفاهما حلید(حل شد) 

*دوشنبه یکی از دوستام کلی از من ناراحت بودو میخواست خفم کنهسر یه مساله ی خیلی مسخره که مدی خوب میدونه 

*سه شنبه که با بچه ها رفتیم نهار بیرون...همین دوستم  کلی تو اتوبوس  از دست من گریه کرد و حرفید(همه نگامون میکردن...آبرومون رفت)...که بازم من نفهمیدم چیکارش کردم که اونقد گریه میکرد(میگفت چرا اس ام اس و تماساشو جواب نمیدم...بابا من سر کلاس اونم با یه استاده گیر...چطوری جواب بدم؟یا میگفت جریان مشهدی و به مدی و بقیه کامل میگی اما به من نه...باباجان آخه با موبایل چطوری توضیح بدم....همینجوری پولش سرسام آور هست...خلاصه آخر سر گفت کلا رفتار من باهاش عوض شده...نمیدونم والا)همه میدونیم که این چند وقت خیلی حساس شده...فک کنم اثرات داروی بیهوشی یه که تو تنشه...واسه عمل مماخش

*سه شنبه و چهارشنبه امتحان میان ترم داشتم....بدک نبود 

*سه شنبه حال خواهرم به حدی بد شد که بردیمش دکترفشارش پایین بود 

*تولد آبجی جونمو پنجشنبه گرفتیم نه یکشنبه...اما همون روز تبریکاته عالیه بهشون فرمودیما 

*مدی جونم هم به سری جونم اس داد و تبریک گفت(دوست من به آبجیم)مرسی مدی  

*پنجشنبه گوشیه من هنگید و کلا روشن نمیشدزنگیدیم به فروشندش و گفت ویندوزش پریدهفرداش بردیم درستش کردن و کلی برنامه های خوشگل ریخت واسم 

*نهار جمعه خونه یکی از دوستای بابام دعوت بودیم...خوش گذشت...جاتون خالی 

*از امروز شروع کردم به جموجور اساسیه کمدمو  اینا و ایشالا یه تغییر اساسی و درست حسابی و رفتن به جنگ مشکلات

*راستی ازین به بعد هر ۱۰ روز یه بار آپ میکنم...اینم یه تغییرمجازی  

واسه نظرا هم شکل گذاشتم دوست جونا :دی

خوب دیگه...جیگملا... 

تا ده روز بعد بای بای 

دوستتون دارم دوستای گلم

نظرات 36 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:21

سلام
آپت زیبا بود
ممنون که سر زدی
مواظب خودت باش
موفق باشی
بابای

سلام
مرسی
نه اسم گذاشتی نه آدرس...اما ممنون که اومدی دوست مجازی :))

مدی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:57 http://madikhanoom.blogsky.com

به سالی خانوم گل گلاب...سلام چه طوری؟بابا چه عجب..بعد یه غیبت طولانی...چشم مارو روشن نمودید همه خوبن؟میبینم که کل اتفاقای این مدت رو مو به مو نوشتیدارو بیهوشی رو بسیار خوب اومدی راستی مشکلاتت با شیما کلا حل شده؟! سالی جان من فکر کنم باید همیشه هر اتفاقی واست می افته sent to all کنی تا کسی ناراحت نشه

سلام به مدی جونم...عزیز دل خواهر :*
همه خوبن...مرسی
مشکلات کم و بیش حلیده
عزیزم نمیشه که همه رو راضی نگه داشت...اما اونم به چشم فقط بخاطر تو :دی

فرناز شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:42 http://www.partopalaname.persianblog.ir

سلام سالی‌ جونم.خوبی‌؟
جالبه دقیقا من هم مثل تو شدم،یعنی‌ کلی‌ کار ریخته سرم و وقت هم ندارم.
ایشالا موفق باشی‌.
bbbbbbbbbbbbbbbbbooooooooooooossssssssssssss

سلام جیگر...قربانت
مرسی
ایشالا توام موفق باشی
دعا یادت نره :دی

omid یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:11 http://www.pikaso.pardisblog.com

سلام
دمت گرم دیگه میای تو بلاگم دنبال سوتی میگردی میخوای منم سوتی تو رو بگم بخندیم ولی من مرام دارم نمیگم که درست نکنی که هر کی میبینه بخنده حالش و ببر آره اینجوریاست خانوم معلم حالا بگذریم
این هندونه های تو از 60 تا هم که بیشتر شد میخوای بیام کمک
اگه کمکی هست تعارف نکن اصلا" میخوای خبر کن بیام کتابات رو جمع و جور کنم

سلام
جون سالی یه سوتی بگیر بخندیم :))))))))
الان میره واس خودش دنبال سوتی میگرده :دی
حتما بیا کمک :)))

مامان رهام یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:16

واااااااااااای سالی
چه همه شکلک گذاشتی
اگه تو همه کارات اینقدر با حوصله باشی محشره.
قربونت برم با خیال راحت دونه دونه به همه کارات برس و مرتبشون کن.
البته من خودم از وقتی که متاهل شدم که یه شریک تو همه کارام پیدا شده. نظم و ترتیبم تعطیل شده
موفق باشی

مرسی مامان رهام :))
چشم...حتما :)))
وای فکر کن اگه مزدوج هم بودم تو این شرایط :((( :دی

omid یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 http://www.pikaso.pardisblog.com

من دیشب بهت نظر دادم امروز اومدم یبینم نظر من نیست پاکش کردی شیطون

نه بابا...کجا پاک کردم؟!!!!!!!

مریم یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 http://raz-e-man.blogfa.com/

اول یه چی بگم....سالی جونم این آیکون جیگیلی ها رو از کجا میاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خییییییییلییییییییییی باحالن منم میخوااااااااااااام.
ایشالا به همه ی این کارا که گفتی میرسی...اما به نوبت....ببین کدومش از همه مهمتره٬اگه اولویت بندی کنی به وقتش به همه شون میرسی اونم به بهترین شکله ممکن
ایشالا که موفق باشی زیاااااااااااااااااااد....واسه منم دعا کن

مرسی مریم گلی
آیکن ها رو تو چرکنویسم ذخیره کردم توام میتونی این کارو کنی عزیز
آدرسشونم جزء لینک روزانه هام هست...پر از شکلای نایسه :دی

مدی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:16 http://madikhanoom.blogsky.com

سلام سالی جونی...آپ کردم

سلام مدی گلم
حتما میام جیگر :))

آمنه یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:40 http://mofaghiyat.blogsky.com/

خیلی قشنگه

مرسی جیگر :دی

مدی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:17 http://madikhanoom.blogsky.com

آره جیگر...به نکته خوبی اشاره کردی...من باربیم...اما میخوام یه 5 کیلو کم کنم...اونم در نواحی خاص :-)

:دی
مدی فردا بیا بریم پیتزا بزنیم :دی :)))))))))))

تیزبییین یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:28 http://shole.blogsky.com/

سلام عزیز
من اومدم
البته دیر شده یه خورده
ببخشید
ممنون که سرمیزنی
لطف میکنی
متشکرم ازت
در مورد مطلبی که نوشتی
این مشکل همه ما هست
همین وقت تلف شدن و سردرگمی
راهش اینه که به جای اینکه به اینچیزا فکرکنی
که هیچ فایده ای هم نداره
اقدام کنی
عمل کنی
حالا از هرجایی که شده
ولی مهم اینه که شروع کنی به انجام کارای عقب مونده
و الا هزار سال اگه آدم بشینه و فکر کنه و فکر کنه
و یا مثلا حسرت بخوره که چه وقتی از خودش تلف کرده به هیچ جا نمیرسه
مهم تصمیم و اقدام هست
موفق باشی

سلام تیزبین
آره دقیقا
مرسی از راهنماییت
حسرت نمیخورم...حرصم میگیره وقتی کارام میمونه و تنبلی میکنم :((

لیلی دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:09

سلام خصوصی داری عزیزم

مرسی جیگر...چشم
تایید نمیکنم
مرسی اومدیییییییییییییییی

حسن حساس دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:20 http://www.watersky.blogsky.com

پاتو بزار رو گاز آتیش پاره!

جانم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!
آتیش پاره! :دی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:30

درود بر شما ......سالی بعد از خوندن این پستت سرم داره گیج میخوره .......

درود...کاش اسمتو مینوشتی
مرسی از هم دردیت :دی

صبا سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:47 http://asheghanehayema.mihanblog.com/

سلام سالی‌ جونم، مرسی‌ که زود به زود به وبلاگ ما سر میزانی‌، چقدر آخه تو مهربونی دخمر، ببین به نظر من تو از پس همه کارا بر میای ، تو فقط الان نیاز به یه مدیریت زمان داری، با یه برنامه ریزی کوچولو همه چیزا درست میشه

سلام صباجون
من خعلی(خیلی) مهربونم :دی
مرسی از انرژی مثبتت....فعلا به یه سری هاش سرو سامون دادم ...تا بقیه اش ببینیم چی میشه :))

سایه چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 http://www.roozaye-rafte.blogsky.com/

سلام سالی جون
من لینکت کردم...

سلام سایه جون
تو هم لینک شدی جیگمل :))

نگار چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 http://bi-to-hargez.blogsky.com

سلام گلم

امید دارم که حالت خوب باشه.

وبت جالب.منم لینکت کردم.

موفق باشی گلم.امیدوارم که از پس مشکلاتت بر بیای.البته این طور که داری میری به جنگشون حتما موفق میشی.

سلام نگار جون
مرسی عزیزم...ان شاالله :))))

نگار چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:35

دوباره سلام گلم

ما حتما میتونیم.

سلام علیکم و رحمت الله :دی
حتماااااااااااااااااااااا :))))))))))

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 15:51

آخ آخ .. میبینی بعضی وقتا کارها بهم گره میخوره بعد آدم دوست داره 10 تا کارو با هم انجام بده .. تازه موفق هم نمیشه!
فک کنم بچه ی کرج هستی درسته؟ آخه از مهستان گفتی!!!

آخ آخ چرا اسمتو نذاشتی؟
من میتونم موفق شم :دی
ساکن نه...دانشجوی کرج هستم

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:00

salam jaleb bod mer30

سلام
مرسی
چرا اسم نمیذارین؟ :(((

بانو چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:21 http://atiehbanoo.blogfa.com

اومدم سر بزنم

بازم مرسی

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:01

سلام عزیزم...خوب وبلاگمو بلستن دیگه! زیادی داشتم به ملت اطلاع رسانی می کردم و شلوغ بازی در میاوردم!!
ما همدیگه رو می شناسیم؟!

از بس بی جنبه ان خواهر
من سالی او شما هم آفتاب......بیشتر ازین خبر ندارم :دی

آفتاب چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:11

اون بالاییه من بودم!

نگار پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:52

سلام گلم

ادامه خاطراتمو نوشتم بدو بیا بخون ببین من چه در به دری کشیدم.

سلام جیگر
حتما میام

ریحان جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:17 http://reyhan-mehdi.blogsky.com

وایی تو چقد سرت شلوغههه .دعا میکنم واست که بیشتر از بقیه زمان داشته باشی یا اصلا زمان واست در روز متوقف شه .
اگه اگه اگه وقت کردی به منم سر بزن
کلبه ی عشق من و مهدی

مرسی ریحان جون
دعای خیلی خوبیه...
حتما میام

آلما شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 http://www.almaa.blogsky.com

سالی جون از من میشنوی کار همیشه هست. برای ارشد بخون

امسال ارشد رو امتحانی شرکت میکنم
نمیدونم چرا انقده دوست دارم برم سر کار :)))

[ بدون نام ] شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:21

؟!

ساحل شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:40

اون بالایی من بودم
زبونم گرفت نشد بنویسم
سالی سعی کن یکی یکی به کارات برسی
شاید اینجوری بهتر باشه

عجب :دی
حالا تا یه جایی پیش بردمشون
مرسی اومدی

شهاب یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 http://doranejavani.blogsky.com

خوب سلام

من تونستم 33 ثانیه برم ... باور نداری ؟؟ !! اینم عکسش

http://shahabyari.persiangig.com/33.jpg

سلام شهاب
بابا نابغه :دی
چه سریع عکسشم فرستاده :))))))))))))))))))))))))))))

الناز یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 http://www.turk-elsevan.blogfa.com

سلام سالی جونم
باشه دعات میکنیم ولی همین جوری نمیشه ها تو هم باید مارو دعا کنی...آپم بدو بیا بدووووووووووو

سلام الناز :))
واسه دعا هم قید وشرط میذارن؟ :دی
اومدم

ثنا یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 http://www.delkhane.blogsky.com

سلام عزیزم ... خوبه که شرایطون یکی بوده ...
نه عزیزم تایید نکن

تایید نکرم عزیزم
مواظب خودت باش

فرناز دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 http://www.nanazi88.blogfa.com

کحاییییییییییییییی سالی جون

تو مسیر خونه تا یونی و بر عکس :دی
ایشالا زودی میام آپ میکنم جیگر

آقا و خانم خونه دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 http://manbaoon.blogsky.com/

سلام سالی عزیز
ممنونم که به خونه ما اومدی.قدم رنجه کردی.
ولی یه وقتی اومدی که من و خانمی دل و دماغ پذیرایی نداشتیم.ببخشید.
یه اتفاق بد واسه خانمی افتاده که بد جوری حال هر دومون گرفته شده.
دعا کن مشکلش زودتر حل بشه.
راستی لینکت کردیم.
موفق باشی.

سلام آقای خونه
عیب نداره...یه پذیرایی طلب من :دی
ایشالا زودی مشکلات حل میشن و دوباره دوره اوج زندگی شروع میشه
توکل به خدا :)))

سلام سالی عزیز.... ممنونم ... من هم لینکتون کردم ...

سلام عزیزم
مرسی گلم :)))

آقا و خانم خونه سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 http://manbaoon.blogsky.com/

سلام
از حسن توجه شما ممنونم.
بازم به ما سر بزنید.
منتظریم.

سلام
خواهش میشه
حتما :))

حسن حساس سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:02

دیززززززززز دیززززززززززززززز...نخر زن مثکه نیستن بریم خونه یکی دیگه

میام داش حسن....غصه نخور :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد