دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

همه حسسسم پرید...

سلام.میدونین چی شد؟ 

کل حرفامو نوشتم و آخراش بودم که منتشرش کنم که کامپیوتر یهو خاموش شد.........فکر کن 

همه حسه نوشتنم پرید 

اما مهماشو میگم.....  

*از نظراتون ممنونم 

*یه سری تغییراتو تو کارام شروع کردم(تو آپ قبلی گفته بودما) ...از خودمم بابتشون خوشحال و راضی ام 

*میخوام ارشد رو شرکت کنم...البته واسه آزمایش خودم...آخه شاید بخوام تغییر رشته بدم...از لیسانس مهندسی کشاورزی گرایش خاکشناسی و محیط زیست به ارشد چه رشته ای برم بهتره؟لطفا راهنمایی کنین .Kitty 3

*از ۴شنبه تا جمعه همش تو مهمون بازی گذشت ...یا ما خونه مادرجونم اینا یا همه خونه ما 

*۴شنبه سمی گفت که تاریخ مشهدمون معلوم شدو من کلی خوشحالی از خودم در کردمو ذوقیدم که بالاخره بعد یه سال ما رو میبرن مشهد 

*۴شنبه سمی ماشین آورده بودو ۵تایی(سمیه و سمی و شیما و مدی  و من)رفتیم مجتمع تجاری مهستان کرج و بستنی و ذرت خوردیم 

*۵شنبه مشهدی کلی از خودش شادی در کرد و اومد پیش من نشست و کلی اطلاعات از خودش داد که چیکارا تا حالا کرده و چی کارا نکرده و اینا ... 

*جمعه هم یه سری مهمونای دیگه داشتیم که باز هم کلی خوش گذشت 

*یکی از دوستان که البته من بهش ارادت دارم یه انتقادی راجع به  وبلاگم کردن که من اینجا عنوانش میکنم...موافقا و مخالفا و همه و همه نظر بدن....  

انتقاد: 

ببین سالی تو الان داری کارای روز مره ات رو مینویسی...شاید از نظر خودت برای دیگران جالب باشه ولی من فکر نمیکنم اینجوری باشه...چون همه ی ماها در روز درگیر این کارا هستیم و چیز جدیدی نیست..به نظر من اگر کارایی که کردی و ازش  درس یا تجربه یا در کل آموزنده بوده رو بنویسی طرفدارای بیشتری پیدا میکنی ...و اینکه از اسامی مخفف استفاده نکن به جاش از اسامی مستعار استفاده کن... 

 

خوب این انتقادی بود که به وبلاگم شده من الان نظرمو نمیگم...اول شما نظراتونو بدین...بعد من عقیدم رو میگممرسی 

دوستون دارم 

تا بعد...بای 

بای

نظرات 18 + ارسال نظر
امید شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:17 http://www.pikaso.pardisblog.com

سلام سلام سالی خوب خوش میگذرونی
ببین عزیز خوب به دوستت بگو ویلاگ من از نوع روز نوشت هاست
نه وبلاگ خبری یا کسب تجربه

حالا اگه نظرم خوب بود بد باید جایزه بهم بدی
تازه اولم شدم دیگه بدتر یه جایزه خوب باید بدی
به نظر من بیخیال درس شو بیا مثل من شو

مرسی از نظرت
باشه میگم
جایزتم میدم:)))

مدی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:20 http://madikhanoom.blogsky.com

سالیییییییییییییی اون پاساژ نبود...مجتمع تجاری بودا :-)) اونم یه نظره دیگه اما مهم نظر خودته....به نظرم نیاز به مخفف و مستعار و پنهان کاری نیست...آدم باید روراست باشه و همه چی رو بگه...اونی که این نظر رو داده احتمالا از حاشیه میترسه همیشه و جرات آیینه بودن رو نداره

آره منظورم همون بود :))))))))
مرسی از نظرت جیگر

اکرم شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:28 http://www.kalame.blogsky.com

salam mersi sar zadi omadam begam khosh omadi va linkam kon vebetem shore ziadi dare ama shayad bazia dus nadaran karato bedonam dos daran afkareto bedonan

سلام
مرسی از نظرت
لینک شدی:)))

باران شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:51 http://www.azamgoli.mihanblog.com

ســــــــلام
مطلب جالبی نوشتی مخصوصا شکلک هایی که گذاشتی قشنگتر و خنده دارترش کرده
ممنون که همیشه به من لطف داری
خوشحال میشم فردا هم بیای پیشم اخه با مطلب (سرنوشت ) آپم
همیشه پیروز و موفق باشی
منتظر حضور گرمت هستم

سلام
مرسی عزیزم
نظر لطفته
حتما میام:))

فرناز شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:57 http://www.partopalaname.persianblog.ir

سلام خانومی
به نظر من هم به همین مدل نوشتن ادامه بدی بهتره و قشنگتر
منم آپ کردم.بدو بیا

سلام جیگر
مرسی از نظرت گلم
حتما میام:))

محمود شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:52

سلام باور نمیکنی آبجی سالی سرم خیلی شلوغه انشاالله یه روز وقت کنم باهات دردو دل کنم
میدونم که درک و شعورت بالا تر از این حرفا هستش حتما درکم میکنی
به وب شما قبطه میخورم منم مممممممممممیییییییییییییییخوام ولی وقتشو نداررررررررررررررررررررمممممممم
فعلا بای

سلام
باشه...منتظرم و درکت میکنم :))
قبطه نخور بابا
اما همیشه بیا نظر بده :دی

شهاب یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:00 http://doranejavani.blogsky.com

سلام ... من الان مشهد هستم ... هیچ ذوق نکن ... هیچ خبری نیست ...

همش شلوغی .. همش اعصاب خورد کنی ... همش و همش و همش

خلاصه اینطوریاست .... ولی اگه امدی به ما هم یه سر بزن خوشحال میشیم

... راستی من نمیتونم راهنماییت کنم راجب ارشد ... ببخشید

مرسی که به ما سر زدی

مرسی اومدی شهاب
باشه بخاطر توام که شده حتما میام :دی(بابا به خودت نگیر...خالی بستم:)))))

شهاب یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:29 http://doranejavani.blogsky.com

سلام ... خوب راجب انتقاد

خوب همون طور که از اسمش پیداست یک نظره ... یک نظر نمیتونه یک تصمیم باشه ... این بنده خدایی که انتقاد کرده فقط انتقاد کرده و نباید توی نوشته ها ی تو تاثیر بذاره ... هرچند انتقاد رو باید گوش کرد و اگر منطقی بود انجامش داد ... تو باید خودتو نگاه کنی .. ببینی چرا وبلاگ زدی ؟؟؟ .. من که چند تا پست قبلیتو خوندم خوشم امد ...

من که فکر میکنم همین رویه رو ادامه بده ... ولی اگر باز خیلی این انتقاد اذیتت میکنه یه پیشنهاد دارم برات ... یه بار یا چند بار نوشته هاتو تغییر بده ... از خودت نگو ... از یه چیز دیگه بگو ... یه چیز متفاوت ... ببین تاثیری داره یا نه ...

اینم نظر منه .. دوست داشتی عمل کن دوست نداشتی عمل نکن ...

موفق و پیروز باشی

انتقادا اذیتم نمیکنه
خوشحال هم میشم
مرسی از نظرت:))

شهاب یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:32 http://doranejavani.blogsky.com

اها راجب این که اسم ها ی مخفف و اینا

خوب من ترجیه میدم که اسم ها مخفف استفاده کنم .... از نظر امنیتی و

غیره ... من پیشنهاد میکنم که مخفف استفاده کنی ... بای

بازم مرسی شهاب:))

شهاب یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:44 http://doranejavani.blogsky.com

ما هم شما رو لینک کردیم

:)))

باران یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 http://www.azamgoli.mihanblog.com

ســـــــــلام
دوست خوبم راجع به انتقاد باید بگم که منم موافقم شما باید تجربه هایی که از اتفاقات روزانه میگیری را بنویسی
این طوری مطالب وبت جالب میشه اما از نظرمن همین که شما با دوستان و آشنایانتون روابط گرم وخوبی دارید و از لحظه های با هم بودنتون نهایت استفاده رو میبرید و قدر با هم با دناتونو میدونید کلی ارزش داره.
خوشحال میشم امروز هم بهم سر بزنی
آپم
موفق باشی منتظرتون هستم

سلام
مرسی باران جون
نظر خوبی بود...
حتما میام گلم:))

علی یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:02 http://WWW.ATKH.BLOGSKY.COM

سلام
دیدی اومدم

خوش اومدی
اما نظرت کو؟چرا راجع به مطلب و انتقادم نظر نددادییییییییییییییییییییییییییییی :(((

محمود یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:57

salam bebakhshid ke farsi tayp nemikonam akhe intori rahat taram
manzore man az mokhafaf kardane esma in bod ke mokhafaf kardane esm to zoghe adam mizane va age nemikhay esme dostato kamel begi az ye esme dige estefade kon ama kamel
rasti age matlabe jalebi dashta hamin ja begam
endafe migam ta bad
یک خانواده مسلمان ساکن شهر سنت پتربورگ روسیه (پدر خانواده از اتباع بنگلادش و مادر خانواده از مسلمانان روسیه) فرزند ذکور خود را به نام "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری ایران نامیدند. هم اکنون شناسنامه این کودک نیز صادر شده است.
به گزارش «ریا نووستی» از "اکو مسکو"، آنها دلیل این اقدام خویش را تمایل به "سیاست، عقلانیت و حسن اخلاق" رییس جمهوری ایران نامیدند.
"رنات والیف" رییس سازمان اسلامی محلی "مکه" نیز امروز اطلاع داد: شناسنامه و گواهی تولد نوزاد در حال حاضر صادر شده است.
وی توضیح داد که این نوزاد با این نام نادر، ششمین فرزند این خانواده مسلمان محسوب می شود.
وی به نقل از مادر"محموداحمدی نژاد"، کودک تازه متولد شده سنت پتربورگی گفت: اگر قرار باشد از اینجا نقل مکان کنیم، از زندگی کردن در ایران امتناع نمی ورزیدم، جاییکه ثبات است و رییس جمهوری کشورش از هیچ کس جز الله هراسی ندارد

خدا شفاشون بده :دی
مرسی اومدی:))))))))))))))))

مدی دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:15 http://madikhanoom.blogsky.com

سالی آپم بیا

میام جیگر :*

رضا دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 http://rezaferanki.blogsky.com/

درود بر شما .....جون تو زیاد حالم خوب نیست واسه تعبیر و توصیف ...فقط تو یه جمله میگم ...همون طور که قبلا هم بهت گفتم ...خاطرات روزمره رو بنویسی موفق تری

سلام
مرسی رضا از نظرت:))

آشنا دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:26

این همه جک و جونور از کجا پیدا کردی ریختی تو وبت ها؟

از یه جای خاص :دی :))))))))))))

امید دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:31 http://www.pikaso.pardisblog.com

...........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@
بدو بیا که آپم
بدو بدو میخوام اول بشی
میخوام اولیین نظر ماله تو باشه دوست مجازی

حتماااااااااااا
میااااااااام :دی

پرنس یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:33

سلااااااااااام
نه خوبه، البته امید بر بهترشدن هستش که میدونم میشه،
از خاطراتت هم هی ننویس مطالبو جالب تر از این کن،

سلام
مرسی ازین همه انرژی !!!!!!!!!!!!!!
چشم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد