دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

دوران صفای ما دوتا :) :)

به وبلاگ سالی خوش اومدین :))

اولین سلام

اول سلام خداجونم

دوم سلام برو بچز 

عید همتون مبارک  این ماه رمضونم تموم شد...نماز روزه همتونم قبول باشه...

من سالی هستمو تصمیم گرفتم وبلاگ درست کنم  

 میدونین چرا؟آخه تو این چند روز هرچی وبلاگ خوندم خاطرات بچه های متآهل بود 

مگه ماهاکه مجردیم خاطره نداریم  

نه بابا...اشتباه نکنین...با متآهلا دعوا ندارم..از خیلیاشونم خوشم اومد و باهاشون ریفیخ شدم... ولی گفتم حالا که من به قول بچه مزدوجا....آقای همسر و شوشو و  

شوهرو فری جونو عسل و هلو و خرما وغیره ....ندارم از خودمو دوستامو دلمو این چیزا بنویسم 

ایشالا از خوندن مطلبام لذذذذذذذذذذت ببرینو نظر بدینو با هم دوست شیم

لیلی جون...طنین جون...دوستوون دارم 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهربان یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:53

ای ول بابا
موفق باشییییییییییییی

ساحل یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:00

سلام سالی جون
ایشالا دوستای خوبی میشییییییییییممم

ی یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:18

:)))) این تیکه ی عسل و هلو و خرما رو خییییییلی باحال گفتی ...

سلام!
ایشالا تو هم متاهل شی ;)
منتظرم ببینم چی می خوای تو وبلاگت بنویسی

قربونت عزیزم
ایشششششششششششششششالللللااااااااااااااااااا

بانوی سرزمینهای شمالی دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:12

خوش اومدی به دنیای مجازی

مرسیییییی بانووووووووووو
راستی حال شوهر عمه ات بهتره؟؟

سبز نبوی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 http://www.sabzenabavi.com

بسم رب الشهداء و الصدیقین
سایت موج سبز توسط ارتش سایبری ایران (حامیان نهضت سبز نبوی ) هک شد

www.sabzenabavi.com

سبز نبوی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 http://www.sabzenabavi.com

بسم رب الشهداء و الصدیقین
سایت موج سبز توسط ارتش سایبری ایران (حامیان نهضت سبز نبوی) هک شد

www.sabzenabavi.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد